Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Venom
|
Wysłany:
Pią 9:42, 01 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 2980 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Cieszyn
|
oto moj typ na poczatek NISMO 400R
In February 1996, the so far most potent Skyline version saw the light of day in a very limited number of only 99 pieces. The NISMO 400R was intended as a road-going version of Nissan's GT-Skylines, to celebrate the race-track-success of the NISMO GT-R LM.
Different to this, the NISMO 400R does not have rear-wheel drive, but builds up on a very improved chassis of the most sporty and powerful R33 version, the R33 GT-R V-Spec.
Click for a larger imageA tuned version of the RB26DETT, the RBX-GT2 engine powers the NISMO 400R forward with 400hp at 6800rpm. A larger stroke of 77.7mm and bore of 87mm make for a larger displacement of 2771cc. Additionally, special pistons and con-rods, a new crankshaft and a strengthened engine-block, in connection with a NISMO intercooler are responsible for the increase in power and also boost torque to a maximum of 478Nm (346 lb-ft) at 4400rpm. The power is still delivered to all wheels via the 5-speed gearbox, although a twin-plate clutch now handles the connection between axle and transmission.
Click for a larger imageFurther improvements over the V-Spec include a 30mm lower suspension (in comparison to the already quite low V-Spec) with Bilstein gas shocks and 18-inch wheels with 275/35 tires. In correspondence with ATTESA-ETS and Super-HICAS these changes make for a race-car-like handling that hardly any other car is likely to match.
Click for a larger imageBut updated dynamics are not the only differences between the R33 and the NISMO 400R. The outward appearance of the latter already hints at the potential under hood. The front-spoiler has even bigger scoops than before, and gives the 400R an almost threatening stance on the street. The 18-inch wheels fill the wheel-housings much better than the V-Spec's 17-inch ones and the rear-wing produces even more grip than the standard one. On the passive side, NISMO brakes make sure all that forward-power is also decelerated effectively when necessary and race-style seats with harnesses keep the driver in place even during the most courageous maneuvers.
Considering the racing-heritage of this car and its huge dynamic potential, the NISMO 400R is THE race-car for the street and definitely the best Skyline available so far.
|
|
|
|
|
SpeeDevon
|
Wysłany:
Pią 14:31, 01 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 146 Przeczytał: 0 tematów
|
o zesz konkret
|
|
|
spons
|
Wysłany:
Pią 17:56, 01 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 298 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice
|
a ja bym chcial Honde Civic Type-R 2.0, 200 KM, 0-100km 6,8 s,maksymalny moment obrotowy 196 Nm przy 6500 obr/min.
wogole lubie japonskie auta. teraz mam (na wspole z mamą )
Suzuki Swift 1,3, 92 KM i powiem ze daje rade
Ostatnio zmieniony przez spons dnia Pią 18:06, 01 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
Venom
|
Wysłany:
Pią 18:05, 01 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 2980 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Cieszyn
|
Swifty byly tez fajne 103 KM 1.3 GTI... ja tez lubuje sie w Japanesse Toys
|
|
|
spons
|
Wysłany:
Pią 18:10, 01 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 298 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice
|
Venom napisał: | Swifty byly tez fajne 103 KM 1.3 GTI... ja tez lubuje sie w Japanesse Toys |
no ja mam ta nowa wersje "Świstaka" i nie narzekam..
|
|
|
Venom
|
Wysłany:
Pią 18:46, 01 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 2980 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Cieszyn
|
ja bardziej w egzotykach gustuje z japonskich stajni... jak ktos cos wystawi to tez cos fajnego jeszcze wrzuce.. bo nie chce sam tu tylko wrzucac
|
|
|
SpeeDevon
|
Wysłany:
Pią 20:37, 01 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 146 Przeczytał: 0 tematów
|
MAYBACH 62
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nadwozie
4 drzwiowe
Skrzynia biegów
5 - biegowa, automatyczna
Rodzaj silnika
V12, benzynowy
Poj. silnika
5513 [cm3] ( 5.5 l )
Moc max
550/405 [KM/kW] przy 5250 [obr/min.]
Max. moment obrotowy
?/900 [kGm/Nm] przy 3000 [obr/min.]
Przyspieszenie 0-100 km/h:
5.4 [s]
Predkosc maks.:
250 [km/h] (ogr. elektr.)
Zuzycie paliwa w cyklu miejskim:
15.9 [ l / 100 km ]
Opony przód - tyl
275/50R19 - 275/50R19
Uklad napedowy
napęd kół tylnich
Hamulce
przód tarczowe wentylowane z ABS, tył tarczowe wentylowane z ABS
Dlugosc nadwozia
6165 [mm]
Szerokosc nadwozia
1980 [mm]
Wysokosc nadwozia
1573 [mm]
Rozstaw osi
3827 [mm]
Masa wlasna
3380 [kg]
Calkowita masa dopuszczalna
600 [kg]
|
|
|
AyEri
|
Wysłany:
Pią 22:07, 01 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 100 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: 49°42'N, 19°12'E // 50°04.5'N, 19°47.5' E
|
Widać że macie marzenia trudne, ale możliwe do spełnienia.
Ja w samochodach raczej nie gustuje. Za dużo paliwa żre, podatki wysokie, ubezpieczenia wysokie.
Dlatego ja zdecydowanie wolałbym motocykl klasy Chopper / Cruiser.
|
|
|
Venom
|
Wysłany:
Pią 23:34, 01 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 2980 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Cieszyn
|
dobrze to teraz rzuce cos z wyzszej polki Nissan R390 GT1 w wersji cywilnej.(jest jeszcze wyscigowa)
i podstawowe dane
engine Twin Turbo V8
valvetrain DOHC 4 valves / cyl
power 410.1 kw / 549.9 bhp @ 6800 rpm
torque 637.2 nm / 470.0 ft lbs @ 4400 rpm
weight 1098 kg / 2420 lbs
0 - 60 mph 3.9 seconds
0 - 1/4 mile 11.9
|
|
|
SpeeDevon
|
Wysłany:
Nie 18:06, 03 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 146 Przeczytał: 0 tematów
|
hehe tos wystawił fure Venom
|
|
|
Venom
|
Wysłany:
Nie 20:17, 03 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 2980 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Cieszyn
|
no ta juz duzo mnie osiagalna... jak byla w sprzedazy to kosztowala 1mln $
|
|
|
SpeeDevon
|
Wysłany:
Pon 14:11, 04 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 146 Przeczytał: 0 tematów
|
"WERSJA CYWILNA" hehe
|
|
|
Venom
|
Wysłany:
Pon 22:36, 04 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 2980 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Cieszyn
|
no tak cywilna... Wstawia ktos cos jeszcze czy temat sie skonczyl???
|
|
|
SpeeDevon
|
Wysłany:
Śro 11:19, 06 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 146 Przeczytał: 0 tematów
|
Mercedes CLS
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Klasa samochodu: Sportowy
Rodzaje samochodu:
Osobowy
Wersje nadwozia:
4 dr.
Rodzaje silnika:
benzynowy turbo diesel
Pojemności silnika:
2987 3498 5461 6208
Cena samochodu - już od (PLN): 261000[/b]
|
|
|
SchranZ
|
Wysłany:
Sob 5:48, 09 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 369 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Z Wielkiego Wybuchu
|
MAYBACH EXELERO cos na przedluzenie wlasnego ego
Dł./szer./wys. (cm) 589/214/139
Rozstaw osi (cm) 339
Masa własna (kg) 2660
Poj. bagażnika (l) b.d.
Poj. baku (l) 110
Masa całk. (kg) 2960
Silnik - Rodzaj V12
Poj. (ccm) 5908
Liczba zaworów 36
Moc (KM przy obr/min) 700/5000
Moc do masy (KM/tonę) 263
Moment (Nm przy obr/min) 1020/2500
Napęd tylny
Skrzynia biegów b.d.
Zawieszenie przednie podwójne wahacze
Zawieszenie tylne układ wielowahaczowy
Hamulce tarczowe/wentylowane
Średnica tarcz ham. (cm) 37,6/35,5
Ogumienie 315/25 ZR 23
Prędkość maks. (km/h) 351
Przysp. 0-100 km/h (s) 4,4
Rodzaj paliwa super 100
Ostatnio zmieniony przez SchranZ dnia Śro 7:41, 13 Gru 2006, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|