Forum -=[ BUNKIER ]=- Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Samochody marzen :D
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum -=[ BUNKIER ]=- Strona Główna -> gLoBaL
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Venom
PostWysłany: Pią 9:42, 01 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2005

Posty: 2980
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Cieszyn













oto moj typ na poczatek NISMO 400R Smile

In February 1996, the so far most potent Skyline version saw the light of day in a very limited number of only 99 pieces. The NISMO 400R was intended as a road-going version of Nissan's GT-Skylines, to celebrate the race-track-success of the NISMO GT-R LM.

Different to this, the NISMO 400R does not have rear-wheel drive, but builds up on a very improved chassis of the most sporty and powerful R33 version, the R33 GT-R V-Spec.

Click for a larger imageA tuned version of the RB26DETT, the RBX-GT2 engine powers the NISMO 400R forward with 400hp at 6800rpm. A larger stroke of 77.7mm and bore of 87mm make for a larger displacement of 2771cc. Additionally, special pistons and con-rods, a new crankshaft and a strengthened engine-block, in connection with a NISMO intercooler are responsible for the increase in power and also boost torque to a maximum of 478Nm (346 lb-ft) at 4400rpm. The power is still delivered to all wheels via the 5-speed gearbox, although a twin-plate clutch now handles the connection between axle and transmission.

Click for a larger imageFurther improvements over the V-Spec include a 30mm lower suspension (in comparison to the already quite low V-Spec) with Bilstein gas shocks and 18-inch wheels with 275/35 tires. In correspondence with ATTESA-ETS and Super-HICAS these changes make for a race-car-like handling that hardly any other car is likely to match.

Click for a larger imageBut updated dynamics are not the only differences between the R33 and the NISMO 400R. The outward appearance of the latter already hints at the potential under hood. The front-spoiler has even bigger scoops than before, and gives the 400R an almost threatening stance on the street. The 18-inch wheels fill the wheel-housings much better than the V-Spec's 17-inch ones and the rear-wing produces even more grip than the standard one. On the passive side, NISMO brakes make sure all that forward-power is also decelerated effectively when necessary and race-style seats with harnesses keep the driver in place even during the most courageous maneuvers.

Considering the racing-heritage of this car and its huge dynamic potential, the NISMO 400R is THE race-car for the street and definitely the best Skyline available so far.
Zobacz profil autora
SpeeDevon
PostWysłany: Pią 14:31, 01 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 05 Wrz 2006

Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów


o zesz konkret Very Happy
Zobacz profil autora
spons
PostWysłany: Pią 17:56, 01 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2005

Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice

a ja bym chcial Honde Civic Type-R 2.0, 200 KM, 0-100km 6,8 s,maksymalny moment obrotowy 196 Nm przy 6500 obr/min.





wogole lubie japonskie auta. Smile teraz mam (na wspole z mamąWink )

Suzuki Swift 1,3, 92 KM Very Happy i powiem ze daje rade Very Happy


Ostatnio zmieniony przez spons dnia Pią 18:06, 01 Gru 2006, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Venom
PostWysłany: Pią 18:05, 01 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2005

Posty: 2980
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Cieszyn

Swifty byly tez fajne 103 KM 1.3 GTI... ja tez lubuje sie w Japanesse Toys Smile
Zobacz profil autora
spons
PostWysłany: Pią 18:10, 01 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2005

Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice

Venom napisał:
Swifty byly tez fajne 103 KM 1.3 GTI... ja tez lubuje sie w Japanesse Toys Smile


no ja mam ta nowa wersje "Świstaka" Very Happy i nie narzekam.. Very Happy
Zobacz profil autora
Venom
PostWysłany: Pią 18:46, 01 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2005

Posty: 2980
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Cieszyn

ja bardziej w egzotykach gustuje z japonskich stajni... jak ktos cos wystawi to tez cos fajnego jeszcze wrzuce.. bo nie chce sam tu tylko wrzucac Smile
Zobacz profil autora
SpeeDevon
PostWysłany: Pią 20:37, 01 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 05 Wrz 2006

Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów


MAYBACH 62

[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Nadwozie
4 drzwiowe

Skrzynia biegów
5 - biegowa, automatyczna

Rodzaj silnika
V12, benzynowy

Poj. silnika
5513 [cm3] ( 5.5 l )

Moc max
550/405 [KM/kW] przy 5250 [obr/min.]

Max. moment obrotowy
?/900 [kGm/Nm] przy 3000 [obr/min.]


Przyspieszenie 0-100 km/h:
5.4 [s]

Predkosc maks.:
250 [km/h] (ogr. elektr.)

Zuzycie paliwa w cyklu miejskim:
15.9 [ l / 100 km ]

Opony przód - tyl
275/50R19 - 275/50R19

Uklad napedowy
napęd kół tylnich

Hamulce
przód tarczowe wentylowane z ABS, tył tarczowe wentylowane z ABS


Dlugosc nadwozia
6165 [mm]

Szerokosc nadwozia
1980 [mm]

Wysokosc nadwozia
1573 [mm]

Rozstaw osi
3827 [mm]


Masa wlasna
3380 [kg]

Calkowita masa dopuszczalna
600 [kg]
Zobacz profil autora
AyEri
PostWysłany: Pią 22:07, 01 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 22 Sie 2006

Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: 49°42'N, 19°12'E // 50°04.5'N, 19°47.5' E

Widać że macie marzenia trudne, ale możliwe do spełnienia.

Ja w samochodach raczej nie gustuje. Za dużo paliwa żre, podatki wysokie, ubezpieczenia wysokie.
Dlatego ja zdecydowanie wolałbym motocykl klasy Chopper / Cruiser. Razz
Zobacz profil autora
Venom
PostWysłany: Pią 23:34, 01 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2005

Posty: 2980
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Cieszyn







dobrze to teraz rzuce cos z wyzszej polki Nissan R390 GT1 w wersji cywilnej.(jest jeszcze wyscigowa)

i podstawowe dane
engine Twin Turbo V8
valvetrain DOHC 4 valves / cyl

power 410.1 kw / 549.9 bhp @ 6800 rpm
torque 637.2 nm / 470.0 ft lbs @ 4400 rpm

weight 1098 kg / 2420 lbs
0 - 60 mph 3.9 seconds
0 - 1/4 mile 11.9
Zobacz profil autora
SpeeDevon
PostWysłany: Nie 18:06, 03 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 05 Wrz 2006

Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów


hehe tos wystawił fure Venom Very Happy
Zobacz profil autora
Venom
PostWysłany: Nie 20:17, 03 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2005

Posty: 2980
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Cieszyn

no ta juz duzo mnie osiagalna... Sad jak byla w sprzedazy to kosztowala 1mln $ Very Happy
Zobacz profil autora
SpeeDevon
PostWysłany: Pon 14:11, 04 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 05 Wrz 2006

Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów


"WERSJA CYWILNA" hehe Very Happy
Zobacz profil autora
Venom
PostWysłany: Pon 22:36, 04 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2005

Posty: 2980
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Cieszyn

no tak cywilna... Wstawia ktos cos jeszcze czy temat sie skonczyl???
Zobacz profil autora
SpeeDevon
PostWysłany: Śro 11:19, 06 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 05 Wrz 2006

Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów


Mercedes CLS

[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]



Klasa samochodu: Sportowy
Rodzaje samochodu:
Osobowy
Wersje nadwozia:
4 dr.
Rodzaje silnika:
benzynowy turbo diesel
Pojemności silnika:
2987 3498 5461 6208
Cena samochodu - już od (PLN): 261000[/b]
Zobacz profil autora
SchranZ
PostWysłany: Sob 5:48, 09 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 30 Wrz 2006

Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Wielkiego Wybuchu

MAYBACH EXELERO cos na przedluzenie wlasnego ego Wink

Dł./szer./wys. (cm) 589/214/139
Rozstaw osi (cm) 339
Masa własna (kg) 2660
Poj. bagażnika (l) b.d.
Poj. baku (l) 110
Masa całk. (kg) 2960
Silnik - Rodzaj V12
Poj. (ccm) 5908
Liczba zaworów 36
Moc (KM przy obr/min) 700/5000
Moc do masy (KM/tonę) 263
Moment (Nm przy obr/min) 1020/2500
Napęd tylny
Skrzynia biegów b.d.
Zawieszenie przednie podwójne wahacze
Zawieszenie tylne układ wielowahaczowy
Hamulce tarczowe/wentylowane
Średnica tarcz ham. (cm) 37,6/35,5
Ogumienie 315/25 ZR 23
Prędkość maks. (km/h) 351
Przysp. 0-100 km/h (s) 4,4
Rodzaj paliwa super 100






Ostatnio zmieniony przez SchranZ dnia Śro 7:41, 13 Gru 2006, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum -=[ BUNKIER ]=- Strona Główna -> gLoBaL Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 1 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare