Forum -=[ BUNKIER ]=- Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Samochody marzen :D
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum -=[ BUNKIER ]=- Strona Główna -> gLoBaL
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jenniferka
PostWysłany: Nie 15:56, 10 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 08 Sie 2006

Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bielsko Biała

MINI COOPER S


[link widoczny dla zalogowanych]



[link widoczny dla zalogowanych]


Poj. 1598 (ccm)
Liczba zaworów 4
Moc 170/6000 (KM przy obr/min)
Moc do masy 149 (KM/tonę)
Moment 220/4000 (Nm przy obr/min)
Napęd na koła przednie
Skrzynia biegów 6/ręczna
Zawieszenie przednie kolumny MacPhersona
Zawieszenie tylne oś wielowahaczowa
Hamulce (przód/tył) tarcze wentylowane/tarcze
Średnica tarcz ham. (przód/tył) 27,6/25,9 (cm)
Ogumienie 195/55 R16
Prędkość maks. 222 (km/h)
Przyspieszenie 0-100 km/h 7,2 (s)
Rodzaj paliwa benzyna 95
Średnie spalanie 8,6 (l/100 km)

Dla zainteresowanych:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] (troche historii i świetne fotki z początków produkcji marki)
Zobacz profil autora
jenniferka
PostWysłany: Nie 16:07, 10 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 08 Sie 2006

Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bielsko Biała

ASTON MARTIN RAPIDE

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Wyposażono go w 6-litrowy silnik V12, który z niespotykaną lekkością rozpędzi maszynę do 100 km/h w pięć sekund. Wszystko, na co stać tego przystojniaka, to 290 km/h.

"Rapide to ten typ samochodu, który się całuje na dobranoc, do którego się mówi jak do matki lub którego się stawia w ogrodzie i patrzy na niego. Obcowanie z pięknem uwrażliwia i wzbogaca intelektualnie"
Zobacz profil autora
jenniferka
PostWysłany: Nie 16:30, 10 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 08 Sie 2006

Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Bielsko Biała

SEAT LEON WRC

[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz profil autora
LeSaR
PostWysłany: Nie 22:19, 10 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 06 Lis 2005

Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tychy

NOBEL M15






Engine Type: 3.0 Liter twin turbo V6
Torque: 455lb-ft@4800rpm
Acceleration 0-60: 3.4 s
Suspension: Wishbones w/Coisprings, Dampers
Wheel Base: 96.0 inches
List Price: $112,000
Horsepower: 455bhp@6800rpm
Top Speed: 185 mph
Brakes: Noble Discs w/4-Piston Calipers
Transmission: 6-Speed Manual
Weight: 2756 lbs

Takie cacko chce miec albo Aston Martin DB9 Very HappyVery Happy
Zobacz profil autora
spons
PostWysłany: Nie 23:25, 10 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2005

Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Katowice

LeSaR napisał:
Takie cacko chce miec albo Aston Martin DB9 Very HappyVery Happy


Astona Martina DB9 czesto mozna spotkac pod hotelem Campanile w Katowicach... wiem bo czesto z ludzmi z grupy jezdzimy do mcdonalda ktory jest obok Razz
Zobacz profil autora
komix
PostWysłany: Wto 14:18, 12 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 08 Wrz 2006

Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tychy

Pozwolicie że wtrące swoje 3 grosze Wink przedstawiam Nissan Skyline Unlimited V12 - chyba jedyna rzecz na świecie lepsza niż... Wink











http://www.youtube.com/watch?search=&mode=related&v=jqRNw4DWg2c
Zobacz profil autora
Venom
PostWysłany: Wto 14:35, 12 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2005

Posty: 2980
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Cieszyn

Mini Cooper S zupelnie nie w moim guscie... I zapewne nie ma 4 zaworow lecz 4 zawory na cylinder Smile Czepiam sie ...

Aston hmm...

Za to Nobel ... ucieszyl mnie Very Happy
Zobacz profil autora
komix
PostWysłany: Wto 15:05, 12 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 08 Wrz 2006

Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tychy

i jeszcze Nissan Skyline R34 GTR





[img]http://www.jbskyline.net/R34/GTR/Showroom/Bilder/Bild9.php[/img]

Zobacz profil autora
komix
PostWysłany: Wto 15:39, 12 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 08 Wrz 2006

Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tychy

poprawka do Skyline Unlimited V12












shocked shocked shocked
Zobacz profil autora
komix
PostWysłany: Wto 15:51, 12 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 08 Wrz 2006

Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tychy

i jeszcze odrobina klasyki - piękny Dodge Charger Smile który pali gumę na 5 biegu Twisted Evil







Zobacz profil autora
Venom
PostWysłany: Wto 19:47, 12 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 24 Paź 2005

Posty: 2980
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Cieszyn

R 34 daje rade ale bardziej jednak wole R33. Ten unlimited dosc ladny. Szkoda ze wyscigowy... Co do American Muscle Cars to zupelnie nie moj gust...
Zobacz profil autora
komix
PostWysłany: Śro 2:20, 13 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 08 Wrz 2006

Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tychy

wszystko zależy co kto lubi; Muscle Cary są piękne ze względu na ich surową moc, mało aerodynamiki,wielka turbina, jeszcze większy silnik, i pojemność mojego wiaderka na śmieci... za to ich skośnoocy kuzyni są tworzeni z wielką precyzją, z kalkulacjami, z testami, poprawkami... + oczywiście 5 kilo elektroniki co daje nam maximum osiągów i tonę frajdy brawo brawo brawo
Zobacz profil autora
komix
PostWysłany: Śro 2:33, 13 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 08 Wrz 2006

Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Tychy

i jeszcze mała fotka szkraba którego widziałem w Śiemianowicach Śl. gratuluje pomysłu i odwagi Wink

Zobacz profil autora
SchranZ
PostWysłany: Śro 8:02, 13 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 30 Wrz 2006

Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Wielkiego Wybuchu

Troche futurystyki Wink Isdera commendatore 112i

W 1993 roku zaprezentowany został model Commendatore 112i z silnikiem Mercedes-Benz 4V - V12 o pojemności 6,0 litrów. Silnik ten osiąga "jedynie" 408 KM przy 5200 obr/min jednak zapewnia więcej niż bardzo dobre osiągi. Auto rozpędza się od 0 do 100 km/h w 4,8 sekundy a jego maksymalna prędkość wynosi 342 km/h. Jest to szczytowe osiągnięcie tej małej niemieckiej wytwórni. Auto zarówno swoim wyglądem zewnętrznym ale również i wewnętrznym wyglądem potwierdza przynależność do najbardziej sportowych aut globu. W sportowych samochodach przestały być ciekawostką drzwi unoszone podczas otwierania do góry ale w modelu Commendatore posunięto się dalej. Maska silnika otwiera się również do góry z obu stron nadwozia odsłaniając potężną jednostkę napędową. Auto jest również w światowej czołówce jeżeli chodzi o ilość pieniędzy jaką trzeba za nie wyłożyć. Ceny Commendatore zaczynają się od 650.000 Euro.

Dane techniczne lp. Isdera: Commendatore 112i
rodzaj napędu 4
rodzaj silnika V12
pojemność silnika (cm3) 5980
moc w KM 408
moment obrotowy w Nm/przy obrotach 580/3600
liczba biegów/rodzaj skrzyni 6/-
masa własna pojazdu (kg) 1480
czas rozpędzania 0-100 km/h (sek) 4,7
prędkość maksymalna (km/h) 342
średnie zużycie paliwa (l/100 km) brak danych
pojemność zbiornika paliwa (l) 120




Zobacz profil autora
SchranZ
PostWysłany: Śro 8:19, 13 Gru 2006 Powrót do góry


Dołączył: 30 Wrz 2006

Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Z Wielkiego Wybuchu

Najszybsze autko swiata Twisted Evil THRUST SSC szkoda ze nie chca dopuscic do ruchu drogowego Laughing

TThrustSSC (ang. Super Sonic Car - samochód naddźwiękowy) — brytyjski samochód o napędzie odrzutowym zbudowany przez Richarda Noble'a, Glynne'a Bowshera, Rona Ayersa i Jeremyego Blissa do pobicia rekordu prędkości i przekroczenia bariery dźwięku na lądzie. Rekord został pobity 15 września 1997 roku, podczas próby przeprowadzonej na dnie wyschniętego słonego jeziora na pustyni Black Rock w amerykańskim stanie Nevada. Thrust SSC osiągnął prędkość 1227,985 km/h (1,02 Ma) przekraczając barierę dźwięku o około 7 km/h. Poprzednie przekroczenie bariery dźwięku przez trójkołowy pojazd Budweiser Rocket nie zostało uznane.

Thrust SSC został zbudowany z kadłuba amerykańskiego myśliwca F-104 Starfighter i zainstalowanych po bokach dwóch wyposażonych w dopalacze silników odrzutowych Rolls-Royce Spey Mk.2 używanych do napędu samolotów F-4 Phantom II. Maszyna miała 14,58 metra długości, 3,7 metra szerokości i ważyła 10 ton. Łączny ciąg silników wynosił 223 kN (110 tysięcy KM), które spalały 18 litrów paliwa lotniczego na sekundę, w przeliczeniu wartość ta wynosiła 5500 litrów na 100 km. Pojazd posiadał cztery koła, co jest warunkiem koniecznym, aby mógł być uznany za samochód, a sterowanie odbywało się przy pomocy kół tylnych. Koła te nie były zamocowane na jednej osi, ale asymetrycznie na dwóch przesuniętych względem siebie w taki sposób, że prawe koło znajdowało się bliżej dziobu maszyny niż lewe. Wszystkie koła maszyny wykonano z bardzo wytrzymałego stopu aluminium, zdolnego znieść ogromne siły odśrodkowe działające na nie przy tak dużych prędkościach obrotowych, dochodzących do 8500 obrotów na minutę. Wykonane przez firmę Dunlop Aviation koła w celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa przetestowano do prędkości 9500 obrotów na minutę.

Silniki były zdolne rozpędzić maszynę do prędkości od 0 do 1000 km/h w zaledwie 16 sekund, a osiągnięcie rekordowych 1229,109 km/h w 30 sekund. Zakładana prędkość konstrukcyjna Thrusta SSC to 1368 km/h na odcinku 8 kilometrów.

Warunkiem pobicia rekordu było wykonanie dwóch przejazdów w odstępie nie dłuższym niż godzina. Sterujący samochodem Andy Green zdołał pokonać odcinek w regulaminowym czasie w obu przejazdach przekraczając barierę dźwięku








Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum -=[ BUNKIER ]=- Strona Główna -> gLoBaL Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 2 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare