Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jenniferka
|
Wysłany:
Nie 15:56, 10 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 388 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bielsko Biała
|
MINI COOPER S
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poj. 1598 (ccm)
Liczba zaworów 4
Moc 170/6000 (KM przy obr/min)
Moc do masy 149 (KM/tonę)
Moment 220/4000 (Nm przy obr/min)
Napęd na koła przednie
Skrzynia biegów 6/ręczna
Zawieszenie przednie kolumny MacPhersona
Zawieszenie tylne oś wielowahaczowa
Hamulce (przód/tył) tarcze wentylowane/tarcze
Średnica tarcz ham. (przód/tył) 27,6/25,9 (cm)
Ogumienie 195/55 R16
Prędkość maks. 222 (km/h)
Przyspieszenie 0-100 km/h 7,2 (s)
Rodzaj paliwa benzyna 95
Średnie spalanie 8,6 (l/100 km)
Dla zainteresowanych:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] (troche historii i świetne fotki z początków produkcji marki)
|
|
|
|
|
jenniferka
|
Wysłany:
Nie 16:07, 10 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 388 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bielsko Biała
|
ASTON MARTIN RAPIDE
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wyposażono go w 6-litrowy silnik V12, który z niespotykaną lekkością rozpędzi maszynę do 100 km/h w pięć sekund. Wszystko, na co stać tego przystojniaka, to 290 km/h.
"Rapide to ten typ samochodu, który się całuje na dobranoc, do którego się mówi jak do matki lub którego się stawia w ogrodzie i patrzy na niego. Obcowanie z pięknem uwrażliwia i wzbogaca intelektualnie"
|
|
|
jenniferka
|
Wysłany:
Nie 16:30, 10 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 388 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Bielsko Biała
|
SEAT LEON WRC
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
|
LeSaR
|
Wysłany:
Nie 22:19, 10 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 06 Lis 2005
Posty: 528 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tychy
|
NOBEL M15
Engine Type: 3.0 Liter twin turbo V6
Torque: 455lb-ft@4800rpm
Acceleration 0-60: 3.4 s
Suspension: Wishbones w/Coisprings, Dampers
Wheel Base: 96.0 inches
List Price: $112,000
Horsepower: 455bhp@6800rpm
Top Speed: 185 mph
Brakes: Noble Discs w/4-Piston Calipers
Transmission: 6-Speed Manual
Weight: 2756 lbs
Takie cacko chce miec albo Aston Martin DB9
|
|
|
spons
|
Wysłany:
Nie 23:25, 10 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 298 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Katowice
|
LeSaR napisał: | Takie cacko chce miec albo Aston Martin DB9 |
Astona Martina DB9 czesto mozna spotkac pod hotelem Campanile w Katowicach... wiem bo czesto z ludzmi z grupy jezdzimy do mcdonalda ktory jest obok
|
|
|
komix
|
Wysłany:
Wto 14:18, 12 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 273 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tychy
|
Pozwolicie że wtrące swoje 3 grosze przedstawiam Nissan Skyline Unlimited V12 - chyba jedyna rzecz na świecie lepsza niż...
http://www.youtube.com/watch?search=&mode=related&v=jqRNw4DWg2c
|
|
|
Venom
|
Wysłany:
Wto 14:35, 12 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 2980 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Cieszyn
|
Mini Cooper S zupelnie nie w moim guscie... I zapewne nie ma 4 zaworow lecz 4 zawory na cylinder Czepiam sie ...
Aston hmm...
Za to Nobel ... ucieszyl mnie
|
|
|
komix
|
Wysłany:
Wto 15:05, 12 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 273 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tychy
|
i jeszcze Nissan Skyline R34 GTR
[img]http://www.jbskyline.net/R34/GTR/Showroom/Bilder/Bild9.php[/img]
|
|
|
komix
|
Wysłany:
Wto 15:39, 12 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 273 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tychy
|
poprawka do Skyline Unlimited V12
|
|
|
komix
|
Wysłany:
Wto 15:51, 12 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 273 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tychy
|
i jeszcze odrobina klasyki - piękny Dodge Charger który pali gumę na 5 biegu
|
|
|
Venom
|
Wysłany:
Wto 19:47, 12 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 24 Paź 2005
Posty: 2980 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Cieszyn
|
R 34 daje rade ale bardziej jednak wole R33. Ten unlimited dosc ladny. Szkoda ze wyscigowy... Co do American Muscle Cars to zupelnie nie moj gust...
|
|
|
komix
|
Wysłany:
Śro 2:20, 13 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 273 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tychy
|
wszystko zależy co kto lubi; Muscle Cary są piękne ze względu na ich surową moc, mało aerodynamiki,wielka turbina, jeszcze większy silnik, i pojemność mojego wiaderka na śmieci... za to ich skośnoocy kuzyni są tworzeni z wielką precyzją, z kalkulacjami, z testami, poprawkami... + oczywiście 5 kilo elektroniki co daje nam maximum osiągów i tonę frajdy
|
|
|
komix
|
Wysłany:
Śro 2:33, 13 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 273 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tychy
|
i jeszcze mała fotka szkraba którego widziałem w Śiemianowicach Śl. gratuluje pomysłu i odwagi
|
|
|
SchranZ
|
Wysłany:
Śro 8:02, 13 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 369 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Z Wielkiego Wybuchu
|
Troche futurystyki Isdera commendatore 112i
W 1993 roku zaprezentowany został model Commendatore 112i z silnikiem Mercedes-Benz 4V - V12 o pojemności 6,0 litrów. Silnik ten osiąga "jedynie" 408 KM przy 5200 obr/min jednak zapewnia więcej niż bardzo dobre osiągi. Auto rozpędza się od 0 do 100 km/h w 4,8 sekundy a jego maksymalna prędkość wynosi 342 km/h. Jest to szczytowe osiągnięcie tej małej niemieckiej wytwórni. Auto zarówno swoim wyglądem zewnętrznym ale również i wewnętrznym wyglądem potwierdza przynależność do najbardziej sportowych aut globu. W sportowych samochodach przestały być ciekawostką drzwi unoszone podczas otwierania do góry ale w modelu Commendatore posunięto się dalej. Maska silnika otwiera się również do góry z obu stron nadwozia odsłaniając potężną jednostkę napędową. Auto jest również w światowej czołówce jeżeli chodzi o ilość pieniędzy jaką trzeba za nie wyłożyć. Ceny Commendatore zaczynają się od 650.000 Euro.
Dane techniczne lp. Isdera: Commendatore 112i
rodzaj napędu 4
rodzaj silnika V12
pojemność silnika (cm3) 5980
moc w KM 408
moment obrotowy w Nm/przy obrotach 580/3600
liczba biegów/rodzaj skrzyni 6/-
masa własna pojazdu (kg) 1480
czas rozpędzania 0-100 km/h (sek) 4,7
prędkość maksymalna (km/h) 342
średnie zużycie paliwa (l/100 km) brak danych
pojemność zbiornika paliwa (l) 120
|
|
|
SchranZ
|
Wysłany:
Śro 8:19, 13 Gru 2006 |
|
|
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 369 Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Z Wielkiego Wybuchu
|
Najszybsze autko swiata THRUST SSC szkoda ze nie chca dopuscic do ruchu drogowego
TThrustSSC (ang. Super Sonic Car - samochód naddźwiękowy) — brytyjski samochód o napędzie odrzutowym zbudowany przez Richarda Noble'a, Glynne'a Bowshera, Rona Ayersa i Jeremyego Blissa do pobicia rekordu prędkości i przekroczenia bariery dźwięku na lądzie. Rekord został pobity 15 września 1997 roku, podczas próby przeprowadzonej na dnie wyschniętego słonego jeziora na pustyni Black Rock w amerykańskim stanie Nevada. Thrust SSC osiągnął prędkość 1227,985 km/h (1,02 Ma) przekraczając barierę dźwięku o około 7 km/h. Poprzednie przekroczenie bariery dźwięku przez trójkołowy pojazd Budweiser Rocket nie zostało uznane.
Thrust SSC został zbudowany z kadłuba amerykańskiego myśliwca F-104 Starfighter i zainstalowanych po bokach dwóch wyposażonych w dopalacze silników odrzutowych Rolls-Royce Spey Mk.2 używanych do napędu samolotów F-4 Phantom II. Maszyna miała 14,58 metra długości, 3,7 metra szerokości i ważyła 10 ton. Łączny ciąg silników wynosił 223 kN (110 tysięcy KM), które spalały 18 litrów paliwa lotniczego na sekundę, w przeliczeniu wartość ta wynosiła 5500 litrów na 100 km. Pojazd posiadał cztery koła, co jest warunkiem koniecznym, aby mógł być uznany za samochód, a sterowanie odbywało się przy pomocy kół tylnych. Koła te nie były zamocowane na jednej osi, ale asymetrycznie na dwóch przesuniętych względem siebie w taki sposób, że prawe koło znajdowało się bliżej dziobu maszyny niż lewe. Wszystkie koła maszyny wykonano z bardzo wytrzymałego stopu aluminium, zdolnego znieść ogromne siły odśrodkowe działające na nie przy tak dużych prędkościach obrotowych, dochodzących do 8500 obrotów na minutę. Wykonane przez firmę Dunlop Aviation koła w celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa przetestowano do prędkości 9500 obrotów na minutę.
Silniki były zdolne rozpędzić maszynę do prędkości od 0 do 1000 km/h w zaledwie 16 sekund, a osiągnięcie rekordowych 1229,109 km/h w 30 sekund. Zakładana prędkość konstrukcyjna Thrusta SSC to 1368 km/h na odcinku 8 kilometrów.
Warunkiem pobicia rekordu było wykonanie dwóch przejazdów w odstępie nie dłuższym niż godzina. Sterujący samochodem Andy Green zdołał pokonać odcinek w regulaminowym czasie w obu przejazdach przekraczając barierę dźwięku
|
|
|
|